förskyld...:(

Kom hem för en stundsen och på vägen hem var jag in på tempo i vågbro för att köpa läppsyl så tar jag bara den rosa förpackade som jag ser och när jag kommer ut i bilen så står det Nivea Pearly Shine så det är både som läppsyl också blir det även rosa färg av det men det var bara snyggt, så riktigt bra köp faktist!Tänkte även köpa cheeze ballz men jag hade sån magknip så jag strunta i det vilket var bra gjort av mej tycker jag.:)

Jag hostar och är snorig hela tiden det är så himla jobbigt och även ansträngde jag mej på idrotten och cyklade med Jenny vilket jag ångrar, för det bara kliar i halsen så därför står jag över träningen ikväll också som jag gjort i några dagar men det har jag behövt eller egentligen inte, men jag gör det när jag känner att jag orkar.

Den första bilden är lånad från google, men det var en sån jag köpte till läpparna och bilden på tunikan är den jag haft hos Amanda skit länge som jag verkligen saknar, skit i att det är en dålig mob bild och skitig spegel,haha!


Kommentarer
Postat av: www.cappuchin0.blogg.no

Den leppepomaden er sinnsykt bra !

har den selv ; )

- karoline

2010-05-17 @ 20:30:26
URL: http://www.cappuchin0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0