fredag och det innebär helg!

Hallå Hallå!

Dagen i skolan har varit kort och skön, hade först gympa och då gymade jag och Jenny så duktiga som vi var;)Sen hade vi kost och hälsa, lunch och sen städ sen slutade vi.Och vi hade även bilen med oss så vi var redan i stan vid 2 sen kom pappa och hemtade mej så slapp jag vänta en halv timme på bussen, snällt!:)Ni kanske undrar varför jag inte bloggade direkt när jag kom hem men jag orkade inte, först åt jag sen kikade jag lite på tv och lekte lite med William, helt enkelt inte orkat, så äre med det.Aja, nu gör jag inte så mycket sitter och funderar på vad jag ska göra, jag skriver väll när jag vet,heheSlänger upp en suddig mobil bild på min outfit så får ni nåt,hegon bild iaf, hade dock inget löshår idag heller, orkade inte.


Kommentarer
Postat av: Amanda

fin header

2010-05-21 @ 23:04:05
URL: http://notmylover.blogg.se/
Postat av: Michaela | foto, bloggdesign & vardagsliv

snygg tröja du har på dig :)

2010-05-23 @ 16:36:27
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0