fyfan..:(

Denna bil körde in i en framförvarande bil.
Flera skadade i trafikolycka

Bollnäs

(UPPDATERAD 22:15) En cyklande flicka som korsade Bollevägen tvingade en personbil att tvärnita. Men bilen bakom hann inte bromsa tillräckligt snabbt och körde in i den stillastående bilen.

Relaterat

Artikelbilder

Denna bil blev påkörd bakifrån när den stannade för cyklister.

Denna bil blev påkörd bakifrån när den stannade för cyklister.Fotograf: Cohnny Skoglund

Olyckan inträffade strax före klockan 21 på tisdagskvällen.

De båda personbilarna kördes på Bollevägen och skulle svänga ut på riksväg 83 när föraren av den främre bilen, en röd Peugeot, bromsade tvärt för att inte köra på den flicka på cykel som korsade Bollevägen. Den bilen blev då påkörd bakifrån av en grå Saab.

Sex personer färdades i de båda bilarna. Samtliga fördes med ambulans till sjukhus. Det var sent på tisdagskvällen oklart hur allvarligt skadade de var. Endast två, föraren av den främre bilen och en passagerare i den bakre bilen, vårades direkt på olyckplatsen. De båda fördes vidare till Gävle sjukhus.

Hastigheten är på olycksvägen begränsad till 50 kilometer i timmen

Örjan,Emil,Hanna,Peter,Angelica och Malin, jag säger bara tur att det inte blev mycket värre, men det var verkligen hemskt att höra, jag hoppas ni mår bättre snart..<3


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; ja hon är grym ! tack så mkt:D

2010-05-19 @ 20:40:57
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 5mån <3

Sv: Hehe nej jag har inte färgat, jag lånade min kompis löshår förut när jag var hos henne. jag tror jag var gravid med joline där till och med :p

2010-05-19 @ 20:47:02
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0