Godmorgon...


Vaknade för ungefär 10 minuter sen och jag var plötsligt pigg men jag har nästan fått sovit hela natten sen jag gick och la mej så det var sjukt skönt det hära behövde jag.Snart ska jag ner och käka lite mat och sen ska jag ta mej ett bad och sedan fixa mej.Idag ska jag vara med bästa Elin, jag har inte varit med henne på ett tag nu så det ska bli roligt, jag har ingen aning om vad vi ska göra på dagen men mot kvällen så drar vi på RMK så har vi någonting att göra iaf jag har ju hört att massa folk ska dit, så kan ju hoppas på att det blir trevligt.:)

Vill någon träffas så är det bara att höra av er!♥

Kommentarer
Postat av: mersiha

fiin blogg ;) vad gör du då?

2010-05-15 @ 11:47:31
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Ekengrenenenenenen

Seriöst sara, fan för bilden!!!!



De kommer bli kul ;) ily

2010-05-15 @ 11:56:14
Postat av: mersiha

jaag ska ut snart hur mår du då?? <33

2010-05-15 @ 13:08:40
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0