godnatt..

Klockan är 02:43 och jag är fortfarande vaken vilket jag inte brukar och jag är bara lite trött men jag har inte velat sova förns jag fick klar min header och den är gjord av min lillasyster men sen skulle jag lägga in och då blev det inte riktigt som jag tänkt mej, ja ni ser ju att den inte är täckt över hela där öppe, men jag funderar på att byta header imorgon för en kompis som kan skulle göra den eller så ska jag bara fixa så den är över hela.Men nu behöver jag faktist få lite sömn så jag inte sover bort hela dagen imorgon det vore ju synd, men kika gärna in senare så är nog headern/designen snyggare!

En bild på Elins hund, en ursöt liten puddel med namnet Happy!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0