godnatt!

Hallå Hallå!

Jag fick knappt någon sömn alls inatt så jag rekomderar mej själv att lägga mej snart för imorgon ska jag upp halv sex och bussen går tjugo i sju och jag längtar inte ett dugg, jag tar mej knappt upp på morgon, svårt med sånt ja och jag hoppas verkligen min hosta och näsa blir bättre snart, jag blir tokig.

Men imorgon kommer fördmodligen en ny header/design nästan helt säkert så kika gärna in!:)Nu ska jag ner till pappa och Carro för vi ska skriva i en lapp tillsammans som jag måste ha med imorgon och sen borstar jag tänderna och sen lägger jag mej i sängen och lyssnar på musik.Och jag hoppas verkligen på kanon väder imorgon också som det var idag, vädret gör mej verkligen på humör:)
Puss & Godnatt!

Min allra bästavän, jag älskar dig mer än vad ord nånsin kan förklara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0