godnatt mina kära läsare!

Hej på er!

Har bara varit hemma nu ikväll och tagit det lugnt med musik blev tyvärr inte att jag träna heller jag har så sjukt ont i halsen när jag sväljer så jag sket i det, gör det förmodligen imorgon istället om jag känner mej bättre.Imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra ännu jag hade ju hoppas på en trevlig kväll med folk och kolla på Ken Ring men så blir det ju icke, vet inte om jag orkar gå på RMK det är typiskt när man förväntar sig, men det återstår att se, någonting ska jag göra imorgon ska inte sitta hemma en dag till iaf,ska ta vara på dem hära lediga dagarna.

Och som ni ser så är headern större men det är bara för att det inte ska se lika konstigt ut som det gjorde innan och tyvärr så har det inte kommit varken någon ny header/design troligensvis inte för att hon som ska göra den haft tid hon har ju en liten bebis på 1 månad så jag antar att det tar mycket tid, men det kommer nån dag under helgen iaf om jag säger så:)Nu ska jag stänga av datorn och lägga mej, jag är trött,ont i halsen och lite snorig.
Puss & Godnatt!

RMK-Räddningspatrullen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0