godnatt och sovgott!

Kom precis ur badet och jag har även bestämt kläder tills imorgon, eller nästan iaf, jag ser imorgon vad det är för väder.Nu tänkte jag gå och borsta tänderna och sedan lägga mej i sängen, men först av allt göra mina övningar för huvudvärken och jag tänkte säga er också att jag har gyma idag som jag gör tillsammans med Jenny varje måndag och fredag i skolan ist för att ha idrott med resten, för vi vill träna så just därför jag inte tränar hemma längre med magtränaren det räcker liksom att köra på maskinerna där, men jag kmr nog igång hemma sen också.Men jag tänkte börja gå promenader, men det blir ju aldrig, inge roligt att gå själv, men ska börja göra det endå på ett eller annat sätt!:)

Imorgon har jag skola från 08.30-15.00, det kommer bli en skön dag endå med tanke på att vi bara ska hem till våran lärare och ha knivbevis och sedan grilla och ha det mys bara, sen blir det åka iväg och ha trafikkunskap vilket kommer suga nu när inte bästavän går där, men ska försöka hålla humöret öppe iaf för min egna skull.:)
Puss & Godnatt!

En gammal bild på min älskade lillebror, du är allt för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0