har rast..

Hej på er!

Dagen har varit helt okej,började med att vi åkte hem till vår lärare och täljde en smörkniv sen har vi legat ute och solat och myst bara, sen grillade vi och satt ute och käka, gott.:)

Nu sitter jag här och har trafikkunskap eller vi har rast nu, men börjar snart igen.Idag åker jag och Jenny bil så vi åker hem vid kvart i tre skulle jag tro så det blir skönt, slipper vi vänta i 40 min på bussen.

Idag vet jag inte vad som händer faktist, jag tror nog jag åker hem och käkar sen bara sätter mej vid datorn, jag har ju min jävla huvudvärk hela tiden som tar på all min kraft, men en promenad ska jag allt ta sen.Jag bloggar mera när jag är hemma:)
Puss & Adjö!

Bild lånad från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0