härlig söndag!

Hallå Hallå!

Jag bloggade tyvärr inte som jag sa jag ber om ursäkt för det, men det kom saker före och så blir det ibland.Efter att jag fixade mej så ställde jag mej och gjorde mat åt mej och syster, det blev amerikanska makaroner, gott.Sen kom pappa,Carro och William hem så då åkte vi till farmor och farfar och fika med tårta och så eftersom det är morsdag och det blir ju pappas mamma, mums.Sen kom Jenny och Pontus och hemtade mej så då åkte vi iväg till Långvind.Där satt vi på stenarna vid vattet.Vi drack cola, prata massa och åkte gummibåt det var roligt faktist, men skulle varit mer sol och Robin skulle ha varit med,så hade det varit trevligare;)

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, blir sen middag idag men det skadar inte, endå inte varit hemma så och efteråt ska jag ta mej ett varmt och skönt bad och sedan ta fram kläder tills imorn så har jag det gjort.

Jag bjuder på två dåliga mobil bilder, jag och Jenny i båten, höhö;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0