helgen..

Hallå Hallå!

Förlåt för en kass uppdatering men jag har inte haft tid/orkat helt enkelt.För det första så åkte jag till Jenny i fredags och hann då inte blogga innan jag var tvungen att åka för att ha skjuss med pappa.Senare hemtade pappa mej efter hans träning.Och då kom jag hem satte mej vid datorn sen åkte jag iväg med Carro och köpte pizza sjukt gott var det sen satt jag lite vid datorn igen men till slut var jag så trött att jag bestämde mej för att vila och ni kan ju gissa vad som hände då, jag somna och vakna dan efter, suck!

I går vaknade jag redan vid 11 då jag tog mej först ett bad och sen klädde jag bara på mej och packade ihop saker som jag skulle ha med och sen kom Jenny och hemtade mej.Vi åkte först hem till Pontus och kikat lite på tv sen gick vi ut med hundarna och sedan drog vi iväg till donken och åt.Sen åkte vi hem till Jennys syster för vi skulle tvätta åt henne och sen kom Robin dit.Vi gick in dit en stund och lyssnade på musik bara, sen gick vi till Wenners och väntade på Pontus och det började regna så vi ringde Danne och väntade tills han skulle hemta oss, sen blev det crusingen i stan.Hade en riktigt trevlig kväll igår kan jag säga,sen sov jag hos Robin,mys!

Idag vaknade vi runt halv fyra kanske? Iaf jag, riktigt trött var jag och det är jag fortfarande.Vid tjugo i fem kom pappa och hemtade mej, sen dess har jag bara suttit här, jag orkar inte göra något alls, jag hoppas pappa köper hem cheeze ballz åt mej efter hans träning, för det är jag sugen på!:)Men ska snart ta mej ett bad som jag piggnar på mej lite och känner mej frääääch igen!

Och som jag sa om att det kommer en ny header/design så fort den är klar snart, för Ellen håller på med den, så förhoppningsvis kommer den nu nån dag, så håll utskik!:)Känner faktist inte sån stor lust att blogga när den är så hära tråkig, men det blir bättre.
Puss & Kram!

Här får ni en bild på pizzan som jag åt, sjukt god.
Blev dock inga kort sen igår för det tänkte jag inte alls på och det regnade!




Kommentarer
Postat av: Sara 17år, Mamma till Joline 1år & 5mån <3

Härligt! :) tackar

2010-05-23 @ 20:00:06
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Åh gott med pizza åt jag också idag. ;)



kolla in om min sjukdomshistoria i bloggen och allt annat spännande som finns där! Har nu gjort ett inlägg hur jag byter min slang i magen. Kommentera gärna.

2010-05-23 @ 22:03:24
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: Eámanë Séregon

Fin blogg ^^,

2010-05-23 @ 22:41:19
URL: http://www.EamaneSeregon.blogg.no
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-24 @ 09:17:16
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0