hemma idag också..

Hej på er!

...Sry för jätte kass uppdatering dem två senaste dagarna men jag åkte hem från skolan i tisdags som sakt till er och jag har bara sovit för det mesta dels så jag har inte orkat blogga någonting prg av min huvudvärk osv..Jag stannade hemma idag också, för jag känner mej hängig endå så jag orkade inte, men jag tänkte visa att jag lever iaf.


Nu ligger jag i sängen och funderar på det mesta faktiskt. Men så ligger jag även och retar upp mig på massor med saker som irriterar mig!Tänkte snart gå ut och lägga mej på ett täcke ute på balkongen,jag lovade pappa att ta lite friskluft och han sa att solen värmer där, så får se om den gör det då:)Imorgon är det fredag och gud vad skönt måste jag säga och imorgon ska jag även gå till skolan har kort dag då också, skönt.
Puss & Kram!

Bjuder på en bild sen i somras, gud vad jag vill ha sommar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0