hemma nu!

Nu är jag hemma och har precis ätit donken med familjen.När jag mötte Frida så gick vi först och åt på sibylla och satt även där och prata och skratta, sjukt skönt att träffa henne igen,sen gick vi till hennes kille Robin en sväng och hemta saker sen gick vi ända till forsbacka för att få kläder av Tilda som var hennes sen gick vi tillbaka till Robin en stund innan pappa skule hemta mej.Nu tänkte jag ta fram kläder tills imorgon så jag har det gjort sen ta ur löshåret och ta mej ett bad, sen väntas bara musik hela kvällen för min del, sjukt trött.Men först av allt ska jag köra med magtränaren jag hann inte göra det innan jag stack ut var tvungen att skynda mej innan bussen gick, men nu har jag all tid i världen.:)
Puss & hejdå så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0