hudik på dagen..

Hallå Hallå!

Jag hade skrivit ett långt inlägg här och jag orkar dock inte skriva om, för det bara krånglar.Men igår hann/orkade jag tyvärr inte bloggen, men jag var iaf ut ett bra tag med Jenny och Pontus, vi åkte bil och satt hemma hos han en sväng och hade det trevlit.Jag kom hem vid elva då tog jag bara det lugnt och lyssna på musik och åt godis.

Idag skulle jag egentligen åka till Gävle med familjen men vi bestämde för att åka till Hudik ist så då gjorde vi det och vi tog bilen dit, skönt.Jag köpte en jeans jacka,bikini och svarta vanliga leggings, var meningen att jag skulle köpa skor också men hittade tyvärr inga så det var synd, så jag får kika i bollnäs i veckan ist och en vit bh utan band ska jag också köpa.Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, jag är inte pigg alls pågrund av vissa anledningar och varför tar jag inte här, men jag hoppas det blir bättre, så därför sent inlägg.

En kort jeans jacka från Gina Tricot 349kr, dock skit snygg på!

Bikini från H&M 79,90 kr per del.

Vanliga svarta leggings från H&M, dock ihopvikt på bilden,men ni ser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0