inväntar badet..

Har precis kört ett pass med magtränaren 50 st igen, känns riktigt skönt efteråt.Nu väntar jag bara på att badet ska bli ledigt så jag kan fräscha upp mej och sen ska jag ta lite kvällsfika sen återkommer jag till bloggen igen.:)

Och Carro sa även nyss att vi ska till Gävle den helgen jag hade tid för percing på lördagen den 29 med familjen och köpa skolavslutningskläder men det tänkte inte alls pappa på när han ringde så imorgon ringer han och byter tid till en eller två dagar före ist:)

Kommentarer
Postat av: Emelie Eriksson

Hej!

Gillar din blogg, kolla gärna in på min :)

www.eriksssonemeliee.blogg.se

2010-05-10 @ 21:14:31
URL: http://eriksssonemeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0