ja,jag har tråkigt!

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Kollade vad klockan var typ
Det sista du sa högt?
Pusshej i telefon
Vad har du druckit idag?
Pepsi
Vad var det senaste du åt?
Pringles
Vad var det senaste du köpte?
klänning
Nämn något som gjorde dig glad igår:
Åkturen med Jenny och Pontus
Vad gjorde du klockan 8 i morse?
Sov
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig just nu?
Mulet och mörkt
Godaste glass-smaken?
Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
Sover du tungt?
Nej
Drömmer du mycket?
Jadu
Mardrömmar?
det händer ibland
Vilket ämne är roligast i skolan?
de vet jag inte
Trivs du med ditt jobb?
Jag går i skolan
Favoritklädsel?
Jenstajts och tröja
Favoritlåt just nu?
Har flera stycken
Vad ser du om du tittar åt höger?
Fönstret
Vad gör dig glad just nu?
Min pojkvän och mina vänner
Vad ska du göra härnäst?
Fixa lite med bloggen
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
uttråkad och trött
Favoritgodis:
Allt möjligt
Kläder just nu:
jeansleggins,t-hirt och en tröja
Musik just nu:
Ingenting just nu
Hur många kuddar sover du med:
3 st!
Spelar du nåt instrument:
Nej heller
Morgon- eller nattmänniska:
Nattmänniska
Vilka är viktigast för dig:
Familjen och Robin!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0