jävla hosta!

Nu har jag badat och ätit kvällsfika, jag gjorde två varma mackor och drack oboy till, gott.Nu ska jag ringa till Elin och prata lite strunt med henne hon är ju på väg hem från Arlanda nu så imorgon hoppas jag på att hon deltar på brännbollstuneringen de vill säga om hon orkar,hehe.:)Efter det så lägger jag mej, för just nu behöver jag sömn.

Och nu har jag börjat fått rethosta också det finns väl inget mer irreterande än det, eller haft det 2-3 dagar nu, jag hoppas verkligen på att det är ett bevis på att förskylningen försöker försvinna, åh jobbigt läge nu.Men nu ska jag stänga av datorn och lägga mej i sängen och prata lite i telefon.Hörs imorgon när jag är hemma och då kommer även bilder, så ni får hålla utskik!:)
Puss & Godnatt!

En bild på Josefin, NU TAGGAR VI INFÖR MORGON DAGEN!!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0