kikar runt lite..

Hej på er!

Nu är jag hemma eller jag kom hem vid 3, jag sitter bara här med musik och kikar runt lite ska väl käka mat med familjen om ett tag.Idag har jag inga alls planer för dagen jag tar det som det kommer, kanske drar ut något sen får se hur det blir, men jag kan säga att det är sjukt skönt att vara ledig fyra dagar nu.Men jag vet iaf en sak som jag ska göra ikväll och det är att träna men det gör jag senare så jag har ork att duscha efter, hehe.:)

Är det någon av er som läser som vet om det går att byta bilder i headern?Om ni vet så lämna gärna en kommentar skulle vara jätte snällt verkligen;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg :)

2010-05-12 @ 20:56:48
URL: http://hejcarrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0