kikar runt lite..

Hallå Hallå!

Nu har jag kommit hem från stan och även hunnit med att äta god mat med familjen det blev potatis,köttbullar med brunsås,skit gott tycker jag:)Jag hittade en jätte ljus rosa klänning på jc som jag tänker ha på skolavslutningen som Carro köpte åt mej,den kostade 299kr,skönt att ha det gjort iaf.Så nu den 29 när vi åker till Gävle så ska det bara inhandlas jeansjacka och skor som jag ska ha till, säkert något smycke också.Nu tänkte jag kika runt lite medans jag inväntar på att Petra ska skriva till mej på msn nämligen hon som ska göra min header/design.:)Ikväll har jag inga alls planer det lutar mot att bara ta det lugnt hemma med pringles och godis, men får väll se om någon hör av sej så kanske jag drar ut, det återstår att se.Har också lust att träna men jag har så himla ont i halsen och klen i kroppen så vi får se hur det blir med det.

här har ni bild på klänningen jag köpte,ser bättre ut IRL:)


Kommentarer
Postat av: Robin Johansson

Snygg klänning sara! :)

2010-05-16 @ 01:26:40
URL: http://robinjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0