kikar runt lite..

Hallå Hallå!

Ikväll har jag bara tagit det lugnt, jag har badat,kollat på tv,noppat ögonbryna och lyssnat på musik.Nu sitter jag och dricker vatten bara och kikar runt på bloggarna jag följer, jag ska snart sova faktist, jag har huvudvärk och är trött, jag orkar inte sitta vid datorn längre.Imorgon åker jag bil till skolan med Jenny och gud så skönt, det är så himla drygt att sitta och åka buss, för man råkar alltid somna, i bilen kan man dunka musik så man håller sig vaken, härligt.Men jag tar nog lite sovmorgon så jag tar kvart över sju bussen till stan så slipper Jenny åka ända hit,jag uppdaterar mer imorgon när jag är hemma.
Puss och godnatt!

Gud vad jag saknar sista april, fyllo Lina får stå för bilden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0