kikar runt lite!

Kom nästan precis innanför dörren, nu sitter jag här med musik och dricker yougurt och äter riskakor,mums!
Har världens huvudvärk också så känner mej inte så pigg och som ni vet att jag sakt förut att jag ska till sjukhuset till en sjukgymnast på besök och antagligen få försöka träna bort det med några övningar, men dem hade ingen tid dem närmaste två dagarna så pappa ska ringa igen så jag får hoppas att dem har tid till mej snart, det är verkligen jobbigt, inte för att jag vet om det fungerar på det sättet, men det återstår att se.

Nu tänkte jag kika runt på lite bloggar och sedan ta ur löshåret och ta mej ett varmt bad, sen myser jag ner mej i sängen och kollar på någon film, vilken det blir vet jag inte.
Slänger upp dagens outfit nu också som jag lovade er,blev dock en mobilbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0