kvällsfika nu..

Blev inte att jag tog nå kort med lillasyster för vi började bara tjafsa innan vi ens hann börja så jag orkade verkligen inte, mitt humör har inte varit på topp idag, haha.Så därför ingen ny header/design ännu jag känner inte äns någon blogglust när bloggen ser ut såhära, därför blir det kass uppdatering.Men det dyker upp någon dag det med, jag vet inte vilken dag det märker ni.Nu ska jag iaf äta lite kvällsfika och sen lyssna på musik bara, jag har världens huvudvärk.Imorgon har jag skola från 08-30-15.00 sen hinner jag bara hem och käka innan jag ska iväg till sjukhuset till sjukgymnast där, ska vara där 17.30.Så jag bloggar förmodligen efter det.
Puss & Adjö!

Bjuder på en nyfödd söt lillebror, han var drygt 2 dagar bara!

Kommentarer
Postat av: Michaela | foto, bloggdesign & vardagsliv

aw, vilken sötnos :'D

2010-05-20 @ 00:13:17
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0