natti!

Har precis badat och gud så skönt det var men en sak var sämre att jag blev tröttare, haha.Men nu tänker jag stänga av datorn och plocka ihop på rummet och gå ner så pappa och jag kan skriva på lappen om matersättningspengarna ska lämna in den på tisdag men lika bra att ha det gjort.Tänkte också berätta att imorgon ringer pappa och beställer tid för percing och jag ska se om det finns tid runt den 27, får pengar då.Och jag har även fått en tid hos sjukgymnasten prg av min huvudvärk den 20 denna månad.:)
Men jag säger redan nu, godnatt och sovgott mina kära läsare!

jag saknar dig bästavän, jag klarar mej inte utan dig i skolan,
 jag vill inte dit, åh inte utan dig där,helt sjukt att detta gör så ont:'(




Kommentarer
Postat av: Josefin

vart ska du pierca dig ? :D

2010-05-10 @ 19:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0