nyvaken..


Jag vaknade för en stundsen och jag ligger fortfarande i sängen jag börjar känna mej sjuk jag är snorig och har ont när jag sväljer och inte har jag fått så mycket sömn på det heller tråkigt nog, jag hoppas det blir bättre så jag orkar med skolan imorgon.Idag vet jag inte alls vad som händer det är ju inte varmt så man kan lägga sig ute och sola som jag hoppas på men jag ska nog bara vara hemma och ta det lugnt (trorjag?).Ska snart gå ner och försöka äta något och vinnaren till veckans blogg tävlingen lägger jag ut efter maten.:)

Vart kan man köpa rosa Converse?Man ser ju alltid bara andra färger i skoaffärer?:o
Eller är det alltid så att dem tagit slut direkt när jag kommer och vill köpa?!


Kommentarer
Postat av: n

Beställ hem via internet om du är smart :D

2010-05-17 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0