pringles & pepsi:)

Just nu sitter jag här och äter pringles och dricker pepsi jag som egentligen inte dricker dricka, men denna smaka bra, jag kanske bara hade någon konstig dag, men bara den hära;)Och sen har jag fått tillbaka mina kläder som jag haft i Gävle hos frida hur länge som helst så jag testade mina rosa astajta jeans som jag jämt hade när jag var så kallade "emo" förr,haha.Så tog jag en skjorta till bara,rätt okej faktist,jag älskar rosa, men kommer nog inte använda dem precis gjorde det för kul bara, har tråkigt och ja ni ser ju håret är slarvigt idag,ska ta ur löshåret nu jag orkar inte ha i det fick strässa att sätta upp det idag tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0