ska snart i väg en snabbis...

Hej på er!

Nu är jag hemma eller det har jag varit sen fyra men endå, innan det så har jag först varit i skolan sen har jag varit med Jenny på dollar och öb hon köpte lite fiske saker sen jag kom hem har jag bara ätit och sen hamnade jag här.Snart kommer Carro och hemtar mej vi ska åka till Amanda en kompis och hemta mina tunika som har varit där jag vet inte hur länge och den är efterlängtad, använt den några gånger bara.Sen måste vi svänga förbi alen eller macken också för jag måste köpa läppsyl och kanske cheezballz, så himla sugen.Är solen fortfarande öppen när jag kommer hem så går jag ut och lägger mej på studsmatta och solar lite, sjukt skön dag idag verkligen!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0