slapp lördag..

Min kväll har jag bara tillbringa framför datorn för mesta dels tänkte åka till vågbro och vara med Robin och Rasmus som vi hade planerat men då kunde Carro bara skjussa och inte hemta och pappa hade ju druckit öl till maten så allt sket sig för min del och blir så jävla irreterad att det aldrig går nå bussar på helger, den sista går liksom hem kvart i tre på lördag det är ju helt sjukt!!Och självklart så sitter jag och tröstäter lite godis, suck.

Och Jenny är i stugan och inte har hon någon mottagning jag som hade hoppats på att hon skulle komma hem idag,då hade jag haft någonting att göra ikväll men men.Får hoppas på att göra något imorgon ist, funderar starkt på att gå och tvätta bort sminket och dra på mej mjukisbraller nu.:)
Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: TWILIGT-blogg

Om du gillar Twilight, tycker jag att du kan kolla in min blogg och lämna en kommentar, där kan du gärna skriva om vad du tycker om min blogg :)



Tack i förhand! :)

http://thefirsttwilight.blogg.se

2010-05-08 @ 21:16:47
URL: http://thefirsttwiligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0