suck suck suck...

Hej på er!

Jag har bara tagit det lugnt idag har inte gjort något speciellt bara suttit här vid datorn,kikat på tv,ätit mat och bada.Nu ligger jag i sängen med datorn och lyssnar på musik bara och inte är jag bättre i förskylningen heller.:(Ska strax gå ner och ta lite kvällsfika iaf..

Egentligen skulle det ha kommit en ny header/design i helgen men tyvärr inte och jag lät även en tjej göra om den för ett tagsen för enligt henne verkade det som om hon var bra men den blev verkligen ful så jag dissade den på engång sattt då ändrade jag fort och nu får den se ut som den gör tills Ellen kan göra om den för hon kan iaf göra den snygg så kommer förmodligen om 1 eller 2 dagar skulle jag tro, så håll utskik!

Ellen på bilden, en söt liten filur kika gärna in på hennes blogg:http://eswalander.se/


Kommentarer
Postat av: Sandra - livet som sanger ♥

Pen du var! :-)

2010-05-16 @ 20:27:30
URL: http://sandrahelen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0