torsdag&valborg



Förlåt mej,
jag har varit så kass att uppdatera dem två senaste dagarna men jag har helt enkelt inte orkat/haft tid.Men jag kan ju berätta först om torsdagen jag åkte till skolan med världens huvudvärk fråga mej inte varför jag gjorde det?Jag var bara med 3-orna i köket en halvtimme och sen åkte jag hem direkt, onödig dag.Och resten av kvällen tillbringade jag i sängen av vissa andra dåliga anledningar också,suck.

Igår var det valborg och det firade jag i bollnäs med massa trevligt folk,det började med att jag mötte Nathalie sen gick vi vidare hem till en som heter Angelica och där var också Malin.Vi lyssnade på musik och snacka bara och sen kom Örjan och Hansson dit och sen Elisabeth och Kim.Senare mot kvällen vid åtta tiden så tog vi bussen upp till framnäs där va det fest och det var ganska så nice!Fick skjuss till station vid tolv av Micke och Nathalie och Malin följde med dit såklart och jag råckade även få fel skor på mej men precis lika danna som mina fast större, så ska få mina på måndag som tur är, haha sånt som kan hända.

Vaknade för ett tagsen och jag är rätt sliten sen igår, trött osv.Men ska strax ta mej ett bad så jag blir lite piggare iaf och sen käka mat, syster håller på att göra mat åt oss båda nu, gullit av henne tycker jag.:)
Slänger nog in några bilder sen kvällen senare när Elisabeth har skickat.
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0