trevlig kväll!

Kom hem för ett tagsen efter en trevlig kväll med Elin på både stan och a-huset.Först träffade vi på lite folk och sen kollade vi på när Niklas och några små dansare dansa och sen kom det nån komiker dit nån kvinna, hon var skit cool tycker jag,ni som såg fattar..Sen så vid tio spelade RMK och dem var väll bra:)När dem hade spelat klart så gick jag och Elin ut ett tag medans vi väntade på Carro, sjukt kul hade vi iaf!Nu är jag hemma och jag är trött men blir att sitta upp ett tag till, nu ska jag fortsätta kika runt lite.:)

jag bjuder på en oseriös bild på Elin, hon som synns iaf:)

Kommentarer
Postat av: E L I N

fin blogg:D

2010-05-16 @ 01:56:09
URL: http://eelinnh.blogg.se/
Postat av: ElinEkengren

Ta bort bilden -.-

2010-05-16 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0