tårtkalas..

Hallå Hallå!

Dagen har varit helt okej men också jobbig på ett sätt, jag var med 3-orna ist i köket idag med Jenny och vi har gjort massa saker, först mat sen gardnera vanliga tårtor och smörgåstårta, skurit bullar osv.Sen vid två tiden så kom alla årskurs från hr så hade vi typ tårtkalas, det var trevligt, förutom att jag åt mej propp mätt.:)

Efter skolan så åkte jag med Jenny till stan en sväng, vi gick omkring och kikade lite sen kom Pontus och hemta oss så skjussade dem hem mej, jag har bara ätit och så sen jag kom hem och nu sitter jag här.Jag tänkte berätta om filmen jag såg igår, den var faktist jätte bra och spännande tyckte jag,lätt värt och se tycker jag.:)

Jag är trött, ont i kroppen, huvudvärk och känner mej allmänt sliten från idag, vet inte varför, är väl för vi gjort så mycket och det vart lite stressit i morse också, men ganska roligt endå, bättre än att jobba.Nu ska jag fortsätta kika runt lite innan jag ska ta mej ett varmt och skönt bad sen återstår att se vad jag gör.
Puss & Kram!

Här har ni några bilder från tårtkalaset.:)

Jenny,jag & Erik i serveringen.

Wille när han tagit sin bit av smörgåstårtan.

Fikat som vi gjorde åt alla.

Jag och Jenny gjorde en rosa tårta till Patrik som klarat körkortet.

Persika tårta med grädde.

Smörgåstårta med sallad,tomat,gurka,ägg,skinka,ost,citron,dill och tonfisk i.

Smörgåstårta med sallad,tomat,ägg,citron,räkor och även hackade räkor i.

Kommentarer
Postat av: hannaa :D

sv: hihi :)

2010-05-26 @ 19:11:14
URL: http://hannablegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0