jag hatar regn!!

Hej på er!

Dagen kunde ju ha varit mycket bättre än den blev, men jag ska inte klaga.Det började att alla samlades ute på Lågnäs och det regnade och det fortsätta också under dagen.Vi gick först en tipspromenad runt hela vågen sjukt drygt och vädret gjorde än bara på sämre humör och efteråt så hade vi olika stationer vi skulle vara på men då gav jag upp och satte mej vid bänkarna och värmde mej vid grillen, så när alla andra va tillbaka så käka vi,gott.

Runt elva så blev alla så frusna och less på att sitta ute i regnet, dels jag så vi åkte tillbaka till skolan för att värma oss och fixa och dona med håret, jag fick dock inte rosa vilket jag förstod, blev lila på mitt svarta hår,haha.Aja, sen tog jag bussen med Jossan till hallen där alla program var och sen var det dags för brännbollstunering.Men då hade jag världens magknip så jag visste inte vad jag skulle ta mej till, det är ju typiskt att det ska regna och att man ska få ont såman inte ska kunna vara med typ.Men jag var med en stund på uteplan sen gick jag och satt mej och sen var det ju dags för mej att ta bussen hemåt.

När jag var i stan så gick jag direkt upp till tattoo och väntade på min tur och jag fick ta hål nästan direkt och folk var det där kan jag säga som höll på tatuera och så, aja.Det gick bra iaf, sved lite efter, men det gör det ju.Tog bussen hem kvart över tre och då möter jag även min Kusin så satt med henne och snacka skit, trevligt.Nu sitter jag här och kikar runt lite, väntar på att Carro ska sluta så hon kan börja med maten, men nu ska jag ta mej ett varmt och skönt bad, för jag fryser och vill tvätta ur mitt lila hår.Blev inte mycket bilder alls för min del, har väl någon bild som Jossan får skicka från sin kamera sen.
Puss & Kram!

Dagens outfit före brännbollstuneringen.

Mitt hår just nu, haha...

Jag just nu, varit ute i regnet hela dagen, ni ser ju hur jag ser ut...
Men där ser ni hur det blev i läppen, det jag vela visa bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0