varma mackor & oboy,mums!

Kom hem för en stundsen, jag hann tyvärr inte blogga nå mer efter jag badat klart för jag somnade nästan direkt en stund i sängen och sen ringde Jenny så jag åkte ut ett tag med henne och Pontus, inte hann jag göra mej i ordning heller men det skiter man väl i,vi åkte väl mest bil och lyssna på musik i det hära mysiga regn vädret,haha.Det var ju imorgon det skulle regna och inte idag så jag hoppas det är finare imorn!!Nu ska jag ner och göra varma mackor och dricka oboy till, mumms!Och som ni ser så har det inte ändras någonting på headern/designen men hon som skulle göra den har inte haft tid, så kommer förmodligen en ny imorgon,håll utsik!:)


bild på Jenny och mej sen nyååååår;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0