kladdkaka är muuums!

Hejsan!

Förlåt mina söta bloggläsare, men jag har varit väldigt upptagen tills nu, jag har varit med Jenny hela dagen/kvällen, vi har först varit ute och gått en runda med hennes brors tvillingbebisar Liv och Max på 2 år, ur söta! Var och lekte i lekparken och sånt. Sedan har vi försökt reda ut massa saker som inte gått nå vidare, så hon mår fortfarande inte bra och det hatar jag! Men det är bara finnas för henne, jag älskar dig min bästavän! ♥

Kom hem för ett tagsen och då blev det en sen middag och till efterätt åt jag kladdkaka, as gott! Nu ska jag lägga mej i ett varmt och skönt bad och sedan bara njuta av den sista lediga tiden. Så vi hörs snart. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0