sent mellanmål!

Hejsan!

Idag har varit en tröttsam dag, men tiden har gått fort som tur är! Var som sakt fotografering för barna på dagis och det gick faktist jätte bra, blev helt förvånad, så det var roligt. :) Jag kom hem för ett tagsen och har just ätit ett lite sent mellanmål här hemma, det blev juice+hård/mjukmacka med massa ost, jag vart så hungrig så var tvungen, var väldigt vidrig mat vi fick idag, nämligen blodpudding och det kan vara det äckligaste jag vet! Men som tur var fick jag potatisbullar men då vart det istället på samma tallrik och då blev det bara kladd, så då kunde jag nästan inte äta någonting alls. Jag förstår helt ärligt inte hur barn tycker om det?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0