äntligen helg!

Hejsan!

Idag har varit en väldigt skön dag och det har innebärt en kort dag i skolan! Det är ju perfekt på en fredag eller hur? :) Efter skolan när vi kom hem åkte jag och Jenny runt med bilen i stan för att hjälpa hennes syster som jobbar på Tempo och köra runt varor till gamlingar som inte orkar handla själv osv, rätt kul faktist, hehe. Sen har vi varit med hennes mamma in på faxeholmen och ställt oss i bostadskö och det kan som sagt ta lång tid. Aja, sen var vi hem till henne ett tag bara, jag nästan somnade av trötthet, sedan tog jag bussen hem och så.

Just nu ligger jag i sängen typ döende och äter gooodis, det ända som får mej att piggna till ju, höhö! Har inga alls planer för kvällen ännu utan jag tare som det kommer, kan vara skönt det också ibland.

Bjuder en bild på Nova-Lii♥, typ såhära ligger jag just nu och jääääser fast med klubba i mun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0