blev hemma idag!

Hejsan!

Idag har jag inte orkat bloggat förns nu. Jag blev hemma ifrån skolan idag för jag har känt mej så hängig och haft ont i kroppen så har inte fått så mycket sömn alls inatt så jag har bara sovit och sovit, vaknade runt 2 tiden! Sen dess har jag bara ätit lite och legat i sängen och kikat på film och det är vad jag ska fortsätta med, får se vilken film det blir. Senare ska jag även ta mej ett varmt och skön bad för att piggna till lite. Imorgon återvändar jag till skolan igen för att gå en kort dag och sedan blir det s-leken på kvällen och då blire FEST! :D

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: amelia

gud vad fin blogg du har!

kolla och kommentera gärna mina bilder!

2010-09-05 @ 21:31:29
URL: http://onlyamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0