haft fullt upp!

Förlåt för en riktigt dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp hela helgen och heller inte orkat blogga då. Men nu är jag tillbaka, och det gillar ni va? :D Har ju som sakt varit strömmingsleken här i stan hela helgen så jag har varit där och tillbringa mina kvällar. Har haft det riktigt trevligt faktist med dem bästa människorna dock lite tråkigheter men sånt som händer. Vi har festat, sprungit runt och åkt massa karusseller, gått i stånd för att kika runt och träffat massa folk osv, här kommer lite bilder som togs i fredagskväll innan staden! ;)






Kommentarer
Postat av: felicia

härliga bilder och fin blogg =)

2010-09-08 @ 22:56:55
URL: http://feliciasbara,devote.se
Postat av: Anonym

vaddå riktigt trevligt? det enda du var det var att vara sur och irritred när det inte går som du vill!

2010-09-09 @ 14:50:45
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

härliga bilder !

2010-09-14 @ 09:53:11
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0