hemma!

Hejsan!

Idag har varit en väldigt kort dag i skolan eftersom att Anders (yrkesvägledaren) kom till våran skola strax efter fotograferingen och sa att han hade fixa praktikplats till mej på klossdammens dagis i tre veckor och dessutom redan på måndag, då blev jag super glad! Var ju och pratade med han om det förra veckan. Så då skulle vi åka till Söderhamn redan vid 12.15. Men jag åkte med Jenny dit så tog han sin bil och vi mötes där. Så har varit in där och prata och sånt och det låter jätte bra, jag tror jag kommer få kanon kul! Barnen är mellan 1-4 år. :) 

Jag kom hem runt 14.00 sen dess har jag bara fikat lite smörgåsrån med smör på, jag är typ beroende ! Jag har inga alls planer för dagen ännu utan tare som det kommer, just nu ska jag bara chilla till musik och så.

Såhär ser det ut på gården där barnen leker, roligast att jag gått där själv som liten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0