kära läsare, jag lever!

Förlåt, att jag inte hört av mig under hela dagen! Varit i skolan, sen drog jag även hem tidigare för att åka till sjukan för att jag fick en läkartid. Och det var påväg att bli en infektion så hon skrev ut pencelin som jag kan hemta på apoteket när jag vill men hon gav även förslag om att jag kunde prova ta en värk tablett innan jag ska till och sova så jag tänkte testa det inatt då inte för att jag tror det hjälper men. Annars hemtar jag ut nästa dag.

När jag kom hem så åt jag typ bara mat och startade datorn en snabbis innan jag bestämde mej för att åka hem till faster och kusin och hälsa på, vi har kikat på tv, snacka skit och fikat som vanligt då, ytterst trevligt! :D Nu ska jag strax ta mej ett varmt och skönt bad som vanligt, så himla skönt! Man somnar verkligen gott sen.

Det fick bli en google bild, vi fikade iaf pocorn + saft= super gott! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0