letar kläder...

Hejsan!

Idag har jag haft skola från 08.30- 14.30 sen har jag varit med Jenny ett tag. Vi var först på skokanonen och sedan blev det drive in på donken, gottans! Har nyss varit lite duktig faktist, har plockat i diskmaskin och plockat undan lite i köket, jag hjälper så sällan till här hemma det kanske är dags att ta tag i det. Nu ska jag ta och leta fram nå kläder som jag kan ha på mej imorgon, har ju skolfoto imorgonbitti klockan 09.00.

Sedan ska jag ta ett varmt och skönt bad och sen bara chilla till musik! Förresten så lovade jag er att lägga upp lite bilder, så som på jackan och skillnaden mellan mitt hår och när jag har löshåret i, får bli en annan dag.

 Och skönast av allt vet ni vad det är? Jag går bara imorgon och slutar dock tidigt redan vid 13.30 och är sedan ledig hela dagen på fredag, fyfasen vad skönt! Jag ska verkligen sova länge och bara njuta! :)

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det tycker ja verkligen du ska ta tag i ;)

2010-09-24 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0