Ny design!

Som ni ser så har jag fått en ny design gjord av Sara, hon som gjorde min sist också. Jag blev verkligen jätte nöjd med den så ett stort tack ska du ha. Vill ni ha tips på hur man gör osv, kan ni alltid fråga henne. :)

Ikväll har jag bara tagit det lugnt så det har varit skönt. Just nu sitter jag bara här och lyssnar på lite låg musik eftersom att William ligger och sover i rummet brevid så jag kan ju inte väcka honom genom att spela för högt. Jag ska strax kolla lite på film innan det är dags för att sova. Synd nog har fortfarande ont i magen och ryggen men inte lika mycket som tidigare som tur är men jag ska verkligen försöka att gå till skolan imorgon.

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: lovisa

fin!:)

2010-09-16 @ 09:18:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; det står på min blogg ;D

2010-09-16 @ 16:16:34
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0