säger natti så länge..

Nu är jag nybadad, hade ett litet skummparty för mej själv, hääärligt värre! Åt även kvällsfika strax innan så var det gjort. Nu ska jag bara chilla till musik och medans plocka undan lite på golvet, ligger saker överallt, suck. Sedan ska jag ta fram kläder tills imorgon, borsta tänderna och kika runt lite till innan sängen väntar, jag måste försöka lägga mej i bra tid ikväll så att jag orkar upp. Imorgon väntas en hel dag med teori, kan va skönt ändå med tanke på att jag annars har jag kök hela dagarna typ. Måste även berätta medans jag endå sitter här och skriver att min söta lillebror har ju börjat på dagis och han älskar det, går faktist jätte bra där, hehe. Och bara 7 dagar tills min lillasyster kommer ut, men kan ju dröja längre också, det får man ju inte glömma. ;)

Leia & William på bild, så sjukt söta! Håller ni med mej? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0