ska sy på clips!

Hejsan!

Det fick bli ett sent inlägg, men bättre än inget eller hur? Idag har jag röstat för första gången och det gick ju skit bra det, nu är det bara vänta och se! Sen har jag käka donken med familjen. Jag kom precis hem från stan, har varit där en sväng med Ajla och Elin, vi satt och snacka i solen bara. Jag fick även Ajlas svarta äkta löshår som hon själv bara använt några gånger, jag ska alltså köpa det imorgon för bara 250 kr fast jag fick det idag ändå. Det tackar man verkligen för och plus att jag även fick med clips som jag strax ska sy på. :)

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg du har!



Hoppas allt är bra med dig? :)



/Malin

2010-09-19 @ 19:00:58
URL: http://malinvardetigen.blogg.se/
Postat av: mikaela

har veckans blogg tävling denna vecka, anmäl dig nu! jag tar ut vinnaren på fredag :)

2010-09-20 @ 16:01:59
URL: http://mickisogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0