ska tvätta!

Hejsan!

Förlåt mej igen, har varit sämsta uppdateringen jag vet! Kan iaf berätta att igår var jag med min lillasyster och pappas tjej och såg bio, vi kollade på i rymden finns inga känslor ni vet den jag velade se? Den var jätte bra faktist, dock lite dryg i början men var jätte rolig och kolla på, lätt värt att se på kan jag säga.  :)

Idag har jag haft skola från 10.00-15.15, har varit en ganska skön dag endå. Förutom att jag haft världens huvudvärk för att jag fick strässa imorse för jag vaknade en halvtimme innan bussen skulle gå och det sjuka var att jag inte velade kliva upp eftersom att min hjärna trodde det var söndag idag.. :( Men nu är jag hemma och har varit det ett bra tag, har precis käka pannpizza, sjukt gott! Nu ska jag ta och tvätta en maskin tvätt!

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0