svar på frågestunden!

Mikaela: Varför började du blogga? Vem är din bästavän? Använder du nånting speciellt till ditt hår för att hålla det ifrån slitet? Har du något bra sminktips, på fondation, mascara?

Svar: Jag började blogga för att jag tycker det är roligt att skriva, få kommentarer osv. Min allra bästavän heter Nathalie Pavez. Jag använder faktist inget speciellt för mitt hår så utan jag använder hårinpackning nån gång ibland var dock ett tagsen men ska börja göra det mycket oftare. Hmm, jag använder en fondation med märket MaXFactor som heter Lasting Performance och en mascara från Maybelline som heter Define-A-Lash och dem funkar jätte bra på mej iaf så det får väl bli mitt tips då, hehe.



Simon: Vad vill du jobba med i framtiden?

Svar:
Jag vet inte, antingen på dagis eller i någon affär.

Rebecca: Hur länge har du bloggat? Och har du gjort din header själv?

Svar: Jag vet faktist inte hur länge jag har bloggat, inte super länge. Och min header har en kompis gjort.

Amanda: Vad tycker du om mej? :)

Svar: Jag tycker att du verkar vara en snäll, söt och trevlig tjej!

Oj, vad några frågor det vart, sist jag kollade var det ju fler, måste ha försvunnit några, gud vad konstigt. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0