svar på frågestunden!

Madde: Hur länge har du bloggat?

Svar: Den frågan har jag fått tidigare och jag vet inte, inte så jätte länge.

Sara: Vad vill du jobba som? =)

Svar: Jag vill jobba i butik eller på dagis.

Frida: Kommer du sluta blogga?

Svar: Nej. Det tror jag inte.

Ida: Vad tycker du om mej? Om du fick byta liv med någon vem skulle det vara? Vad är det hemskaste du gjort? Brukar du med dina/ditt syskon ofta? Vad ångrar du i ditt liv? Vad är det bästa du gjort?

Svar: Jag tycker att du är en snäll och söt tjej. Jag vet faktist inte alls vem jag skulle byta liv med då. Det hemskaste jag gjort kan jag inte komma på såhära på direkten tyvärr. Jag ångrar att jag inte skötte skolan när jag gick på högstadiet tex. Det bästa jag gjort var att bli tillsammans med min underbara pojkvän!

Erica: Vad tycker du om mej? Vill du träffas någon gång? (A)

Svar: Jag tycker du verkar vara en söt och trevligt tjej och självklart vill jag träffas! 

Mia: Ska du gå färdigt gymnasieprogrammet? Har du bestämt vem du ska rösta på i riksdagsvalet? Tänker du ta med faster till Grekland nästa år ?...nä bara skoja !lol!! <3 puss

Svar: Jag ska åtminstoende försöka! Och jag har bestämt vem jag ska rösta på och det blir Socialdemokraterna. HEHEHHE, puss påre. <3

Malin: Skulle vi kunna träffas nån gång snart? Hur många syskon har du? Hur länge har du och Robin vart tsm?

Svar: Ja det är klart vi kan. Och jag har 3 stycken syskon. Jag och Robin har varit tillsammans 2 år och 2 månader den sista denna månad.

Det blev några frågor åtminstoende, alltid lika roligt att svara tycker jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0