härlig dag!

Hejsan!

Idag har varit en skön dag i skolan och även trevlig också, kul va? :) Började egentligen med idrott klockan 10.00 men eftersom att jag och Jenny hade tid hos kuratorn 10.30 så åkte vi direkt dit och vänta men han kom aldrig. Tillslut så kom en lärare och frågade vem vi väntade på och vi sa Kent som han heter och hon påstar att han skulle vara på våran skola och då blev vi paff. För jag ringde och boka tid förra veckan och då frågade han om vi visste att han satt där så ja, det var konstigt. Så vi fick skita i han. Istället drog vi ner på stan för att käka lunch, det blev kebabrulle och cola för våran del. Sen har vi varit och kika runt lite, fick med en läpp percing hem som tur var eftersom att jag tappade min och inte haft någonting alls sen i förrgår. 

Efter skolan så följde jag med Jenny hem ett tag, vi satt lite vid datorn och gjorde även ett antresse anmälan på en tvåa inne i stan alltså en lägenhet, jag tänker inte nämna gata osv, för det är inte alls säkert vi får den eller ens tackar ja, det återstår att se helt enkelt så äre med det. Sen mötte jag Ajla en snabbis på rececentrum för att ge pengarna för löshåret som jag fick igår. Och köpte även hennes svarta äkta skinnjacka, här kör man billigt och bra så det ska vara liksom! Hehe, så nu har jag äntligen en jacka och slipper frysa, har ju fått använt min kalla korta jeansjacka hittills, men ska såklart skaffa mej en vinterjacka sen endå, men nu har jag en att ha ett tag iaf så det är skönt. :) Sedan tog jag mej en lång promenad hem till faster och kusin och hälsade på, blev även en sen middag där, jag åt pasta och hemmagjord köttfärs, himla gott! Jag tänkte visa er bilder imorgon så som på jackan och löshåret, kanske även en bild med och utan löshår så ni får se skillnaden av håret.
Spännande va eller vad tycker ni?

Nu ska jag välja ut dagens blogg och lägga ut som jag egentligen skulle gjort igår, kommer i ett eget inlägg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0