Hallå där!

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men datormusen har tyvärr balla ur. Så kunde inte skriva något inlägg varken igårkväll eller tidigare idag. Men vi fick en mus av Carros mamma, vilken tur vi hade. Annars hade vi ju självklart köpt, hehe. Men igårkväll åkte jag iaf ut ett tag med Jenny, Pontus och Mattias. Åkte mest runt stan och kika bara och så, blev inte så länge var så himla trött. Men vi hade det trevligt. :)

Idag har jag först varit inne i stan och sola, va himla skönt. Sen åkte jag hem och tog mej ett bad bara och åkte sedan iväg och handlade med familjen, blev Body Butter och rollon för min del, verkligen behövligt! Jag har just kommit hem och även hunnit käka pizza som vi beställde på hemvägen, va riktigt gott! Nu hade jag faktist tänkt städa undan lite på rummet eftersom att jag förhoppningsvis får mitt batteri imorgon till min bärbara dator så då kommer jag börja sitta i mitt rum hela tiden, vilket jag inte gjort nu. Då vill jag självklart ha det fint där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0